نحوه حمله صحیح با دیوار شکن

شما می دانید که همیشه برای نفوذ سرباز هایتان در حملاتی که می کنید نیاز دارید به نقشه حریف طرح و برنامه خاص داشته باشید که حملات تونلی و یا قیفی شکل را که می خواهید انجام می دهید باید ابتدا با دیوارشکن پایه اصلی این عملیات را طراحی نمایید.

خیلی ها نمی دانند که چگونه باید این عملیات را توسط دیوارشکن طراحی کرد و یا حتی از آن استفاده نمی کنند ، البته برای نفوذ به نقشه حریف و طراحی حمله های زمینی مان می توان اسپل زلزله برای خرابی دیوار ها هم بکار برد ولی این مورد بعضی مواقع کارایی کمتری دارد و نمی توان به مرکز نفوذ کرد و اسپل زلزله نیز کم می آوریم و در حملات مان ستاره کمتر می گیریم .

پس درادامه مطلببا ما باشید با طراحی حملات قیفی (فونلینگ) برای نفوذ به مرکز نقشه ، همراه با دیوار شکن ها ...

 

مواردی که باید به آن توجه کنیم :

 بهترین کاری که برای نفوذ به مرکز نقشه باید انجام بدهید انتخاب یک محل خوب در نقشه حریف است که بتوان حمله را از آنجا شروع کرد مثلا محلی که دفاعیات آن کمتر است و یا به تاون هال نزدیکتر است که بتوان لااقل تاون هال را زد و جایزه حمله را با گرفتن  دو ستاره بگیریم.

برای مثال در مورد این بیس.

 

حمله و بازگشایی مسیرها با استفاده از نیروهای جان سخت و تانک مانندمان !

 

جان دیوارشکن ها بسیار کم است و سلامتی پایینی دارند و با یک شلیک ساختمان دفاعی حریف از بین می روند که این امر زیاد جالب نیست و دشمن اصلی دیوارشکن ها هم مورتار و ویزارد تاور ها و یا حتی تسلا های مخفی است که دیوارشکن ها را به راحتی از بین می برند و این خطر بزرگی برای حملات شما است .

هیچگاه در حملات از توده ای از دیوار شکن استفاده نکنید چرا که همگی نابود می شوند و سعی کنید از دسته های 2 تایی استفاده کنید و در صورتی که دیوارها قوی بود از دسته 3 تایی نیز می توانید استفاده کنید.

 

برای حمله به چنین نقشه ایی شما احتیاج به یک ارتش کوچک دارید تا به مرکز نفوذ کنید این ارتش کوچک تشکیل شده است از 2 عدد گولم   10 الی 15 عدد ویزارد    8 عدد دیوارشکن و همچنین همراهی و سپس از بقیه ارتش خود برای ساختن آرچر و پکا یا هوگ به کار ببرید.

 

همان طور که در شکل می بینید ما می خواهیم از قسمت قرمز رنگ وارد بیس حریف شویم.

برای این کار گولم ها را برای رها کردن دیوار شکن ها محافظ قرار دهید و مانند شکل زیر آن ها را در دو سمت منطقه مورد نظر رها کنید.

 سپس تعدادی ویزارد برای از بین بردن ساختمان های اضافه در دو سمت بیس حریف استفاده کنید. همه ویزارد ها را رها نکنید زیرا ویزارد ها را فعلا لازم داریم.

و بعد از آن دیوار شکن های خود را رها کنید.

حالا نوبت قهرمانانمان و پکا ها است ملکه کماندار و بربر شاه را در همان  رها می کنیم تا به راحتی وارد نقشه حریف شوند.

 

و نتیجه:

عده ایی هم دهکده هایی را انتخاب می کنند که لول دیوارشان پایین باشد تا نفوذ بهتری صورت دهند ، ضمنا بهتر است برای نفوذ قسمتی را انتخاب کنید که آرچر کویین حریف قرار دارد ، چرا که کشتن آن برای نفوذ به مرکز کار ما را راحت تر می کند.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: